Ugrás a tartalomra

Beszerzés támogató megoldások - Procurement Portal

Beszerzés menedzsment

Procurement Portal Solution

Beszerzési projektek kezelése

  • Beszerzési projektek indítása (RFI, RFP, RFQ stb.)

  • Beszállítók kiválasztása beszerzői törzsből (új beszállítók meghívása)

  • Beszerzési dokumentáció összeállítása – Sablonok, formanyomtatványok használata

  • Beszerzési fázisok kezelése

  • Ajánlatok és kapcsolódói dokumentumok feltöltése beszerzési portálon

  • Ajánlati árak online felületen történő megadása

  • Ajánlati értékelések rögzítése, nyomon követése

Beszállító menedzsment

  • Beszállítók nyilvántartása

  • Beszállítók értékelése

  • Beszállítók beszerzési projektekben való részvételének nyomon követése

  • Beszállítók pénzügyi adatainak importja (pl. Opten rendszerből)

  • Online beszállítói kérdőívek kezelése (beszállítói minősítés, beszerzési projektekhez kapcsolódó kérdőívek)

  • Beszállítói dokumentumok nyilvántartása

Beszerzési anyagok egységes tárolása

  • Beszerzési projektekhez kapcsolódó kiírási dokumentumok tárolása

  • Beszerzési projektekhez kapcsolódó ajánlati dokumentumok tárolása

  • Formanyomtatványok, dokumentum sablonok tárolása (ÁSZF, Nyilatkozatok)

Monitoring

  • Adott beszerzési projektek alakulásának nyomon követése – ajánlati árak alakulása, ajánlati pontszámok

  • Beszerzési projektek több dimenzió mentén történő összevetése

  • Beszerzői tevékenység hatékonyságának nyomon követése

Technológiai előnyök

Alkalmazásaink többféle módon képesek kommunikálni külső rendszerekkel: szabványos web service interfészen keresztül, XML/JSON alapú HTTP/HTTPS kéréseken keresztül, XLS/CSV adatfájlok importján/exportján keresztül, iktató/betöltő csatornák révén A rendszerek valamennyi funkciója hozzáférhető XML/JSON alapú HTTP/HTTPS kérések segítségével, ezt tipikusan a felhasználói kliensekkel történő kommunikációjára használja a rendszer. Az adatkommunikáció biztonságos csatornákon történő megvalósítása natívan támogatott.
Rendszereink tervezése és kialakítása során minden esetben törekszünk a felhasználói felület lehető legergonomikusabb kialakítására, a képernyők és funkciók felhasználói munkafolyamatokhoz való illesztésére.
Megoldásaink beépített testreszabási funkcióinak köszönhetően a bevezetést követően számos paraméterezési, módosítási lehetőség áll a rendszer üzemeltetői, adminisztrátorai rendelkezésére. Ezek egyike sem igényli szállítói erőforrás bevonását, illetve fejlesztői tudást.
Alkalmazásaink multi-platform rendszerek, melyeket Windows, Linux és Macintosh környezetben egyaránt alkalmazhatunk. A rendszerek szerverkörnyezetbe történő telepítést követően intraneten, vagy interneten keresztül érhetők el. A megoldás használatához a felhasználóknak mindössze egy böngészőre van szükségük.

Iratkezelő megoldást keres?

Ismerje meg TriDoc enterprise megoldásunkat.