Ugrás a tartalomra

Egy projekt a Trilobitával

Egy projekt a Trilobitával

Projektjeink során különböző fázisokon keresztül, adott folyamatstruktúra mentén haladva valósítjuk meg az ügyfél igényeinek leginkább megfelelő, az adott vállalat üzleti folyamatait hatékonyan támogatni képes informatikai megoldásokat.

Projekt módszertanunk eltérő lépéseket ír elő a különböző méretű projektekre. A kisebb projekteknél vagy speciális feladatoknál bizonyos lépések kimaradnak, míg a több éves, vagy regionális projektek esetében további fontos szakaszokkal bővül az alapfolyamat. Azon ügyfeleinknél, ahol az üzleti folyamatokból fakadó, speciális projektviteli igényeket kell kielégíteni, egyedi módszertan alapján dolgozunk.

1. Fázis: Kapcsolatfelvétel, ügyfél igények azonosítása

A Trilobita projektek első lépéseként üzletágvezetőink közreműködésével leendő ügyfeleink megismerkednek cégünkkel, szolgáltatásainkkal, a megoldásaink megvalósításához alkalmazott magas szintű technológia-portfólió főbb elemeivel. A bemutatkozó találkozók alkalmával célunk továbbá, hogy ügyfeleink referenciáink és tapasztalataink révén megbizonyosodhassanak szakmai hozzáértésünkről és elhivatottságunkról.

Már a projekt ezen fázisában törekszünk a megfelelő ügyfélkapcsolat és bizalom kialakítására. A leendő ügyfelekkel folytatott kommunikáció minden esetben kétirányú, hiszen a projekt megalapozásához elengedhetetlen az ügyfél igények megismerése, felismerése.

Az igények definiálása után következhet a megoldási alternatívák felvázolása. A kivitelezéshez szükséges additív IT igényeket konzulensek bevonásával elemezzük, majd ügyfelünk szakembereinek bevonásával elkészítjük a követelmény specifikációt, mely az elkészítendő ajánlatunk alapját képezi.

Projekt fázisok - 1. fázis

Iratkezelő megoldást keres?

Ismerje meg TriDoc enterprise megoldásunkat.