Ugrás a tartalomra

Informatikai szolgáltatások

Informatikai szolgáltatások

Fejlesztési projektekhez kapcsolódó szolgáltatások

  • Termékbevezetés közepes és nagyvállalati környezetben egyaránt

  • Termékbevezetés egyedi kiegészítő funkciók, modulok és/vagy interfészek fejlesztésével

  • Egyedi fejlesztési projektek speciális igények lefedésére - részleges megoldásszállítás

  • Egyedi fejlesztési projektek speciális igények lefedésére - átfogó megoldásszállítás

  • Szolgáltatás alapú megoldásszállítás

Projektek keretében nyújtott informatikai és tanácsadási szolgáltatások

  • Projekt menedzsment

  • Projekt dokumentáció

  • Migráció tervezés és kivitelezés

  • Oktatási tevékenység

  • Tervezés - Fejlesztés - Tesztelés

  • Informatikai tanácsadás

Támogatási szolgáltatások

A Trilobita által szállított megoldások, termékek és szolgáltatások mindegyikéhez cégünk  különböző mélységű és tartalmú támogatási szolgáltatásokat is nyújt. A támogatási szerződésekben foglaltaknak megfelelően szolgáltatásaink az ügyfelek egyedi igényeinek megfelelően az alábbiakból épülhetnek fel:

Rendelkezésre állás - Trilobita Helpdesk

A rendszereinkhez kapcsolódó hibabejelentések, problémafelvetések, igénybejelentések elsődleges fórum a Trilobita Helpdesk rendszer, melyhez minden ügyfelünk számára egyedi felhasználói fiókot, fiókokat biztosítunk. Munkaidőben szupport felelős kollégáink telefon és email formájában is várják ügyfeleink megkereséseit. A bejelentésekre munkatársaink igyekeznek azonnal, bonyolult esetekben a megfelelő elemzést követően reagálni, a kívánt segítséget megadni.

Rendszerkövetés, karbantartás - Hibák és módosítási igények kezelése

Az átadott rendszerrel, működő szolgáltatással kapcsolatos új igények, ötletek kezelését, megvalósítását valamint a hibák javítását rendszerkövetés ill. -karbantartás formájában biztosítjuk. A hibák javítása azok sürgősség és fontosság alapján meghatározott prioritása alapján történik. A hibajavítások és az új elemek megvalósítására vonatkozó prioritásokat az ügyféllel egyeztetve kerülnek meghatározásra.

Termékeink javított, bővített változatait ügyfeleink javító csomagok valamint új verziók formájában érhetik el, melyek többsége egy egyszerű telepítést követően a már meglévő termékbe épül be.

Iratkezelő megoldást keres?

Ismerje meg TriDoc enterprise megoldásunkat.