Ugrás a tartalomra

Kompetenciák

Trilobita - Bemutatkozó

Töltse le rövid cégismertető bemutatónkat.

Letöltés

For corporate information in English please click here.

Kiemelt referenciák

  • Az OTP Bank iktató, dokumentumkezelő rendszerének bevezetését 2016 nyarán kezdtük meg. Az IT Fejlesztési Igazgatóság alapiktatási folyamatának, valamint a market sounding folyamatoknak éles üzemi indulása 2017 elején történt meg.

    OTP Bank Nyrt. Iktató- és dokumentumkezelő rendszer
  • Az UniCredit Bank jutalékos rendszerben történő szolgáltatás értékesítésének elszámolás támogatására rendelte meg tőlünk jutalékszámítási megoldását, amelyet egy hat hónapos bevezetési és testreszabási fázis után 2007. júliusától folyamatosan üzemeltet. 

    UniCredit Bank Zrt. Jutalék menedzsment megoldás
  • A projekt során a Richter Gedeon Nyrt. korábbi iratkezelő megoldásának leváltását, az iratok migrálását végeztük el az Informatikai Főosztály részére. Jelenleg a rendszer szervezeten belüli roll-outja tervezési fázisban van.

    Richter Gedeon Nyrt. Iratkezelő megoldás
  • A Linamar Hungary Zt.- nél a 2011-2012-es év fordulóján került bevezetésre TriDoc standard rendszerünk, melyet ügyfelünk elsősorban megrendelések, beszerzési engedélyek, számlák, HR dokumentumok és metrológiai jegyzőkönyvek iktatására, elektronikus kezelésére használ.

    Linamar Hungary Zrt. Dokumentumkezelő megoldás
  • A LAPKER Csoport 2014-2015 fordulóján öt cégére párhuzamosan vezette be a TriDoc megoldást. A rendszer bevezetésének főbb, hosszú távú céljai az iratok manuális kezelésének megszüntetése, a papír alapon történő engedélyezési folyamatok szoftverrel történő kiváltása, valamint a szerződések digitálistárolása voltak.

    Magyar Lapterjesztő Zrt. Irat- és ügykezelő megoldás
  • A Paks II. projekt kapcsolódó iratainak tárolására az MVMI Informatikai közreműködésével került bevezetésre a TriDoc enterprise rendszer. A rendszer legfőbb feladata az iratok tárolása és megfelelő jogosultság alapú elérhetőségének biztosítása, valamint a projekt alapú jóváhagyási folyamatok támogatása.

    Paks II. Zrt. Iktató- és iratkezelő megoldás

Dokumentumok, bizalmas iratok tárolása és kezelése közép- és nagyvállalati környezetben, Iratkezelési folyamatok támogatása, Ügy alapú munkafolyamat támogatás, Feladat- és munkalista kezelés

Projektekhez kapcsolódó dokumentumok egységes tárolása és kezelése, Projekt portfólió menedzsment

Döntéselőkészítő folyamatok tervezése és támogatása, Véleményezési és engedélyezési eljárások kezelése

Üzleti folyamatok kezelése munkafolyamat és ticketing megoldásokkal támogatva

Papír alapú és elektronikus dokumentumok nagy tömegű archiválásának kezelése, Hiteles archiválási megoldások megvalósítása, Irattári folyamatok és munkamenet támogatás

Időszaki értékesítésekhez kapcsolódó jutalékok kalkulációja, Jutalékmodellek és –sémák kezelése, Jutalék prognosztizálási és tesztelési lehetősségek, Vezetői és bónusz jutalékok kezelése, Értékesítési versenyek támogatása

Beszerzési projektek kezelése, Beszállító menedzsment, Beszerzéshez kapcsolódó dokumentációk tárolása és kezelése, Engedélyezési folyamatok támogatása, Beszerzés monitoring

Cégcsoport szintű megoldások - Egységes felhő-alapú megoldások cégcsoportok részére  a közös erőforrások és tárhelyek megosztásából fakadó előnyök kihasználásával, Szolgáltatás alapú megoldásszállítás saját vagy bérszervereken, Privát felhő kialakításának támogatása, Felhő alapú szolgáltatások üzemeltetése

Iratkezelő megoldást keres?

Ismerje meg TriDoc enterprise megoldásunkat.