Nagyvállalati megoldások

Nagyvállalati rendszereinket a legfontosabb üzleti területekre egyedi igények alapján alakítjuk ki, egy-egy személyre szabott fejlesztési projekt keretein belül.

Dokumentum menedzsment, ügyfélkapcsolat menedzsment, vállalati folyamat kezelés, jutalék kalkuláció, multi projekt menedzsment ...

Header man

AdInfo hirdetéskezelő rendszerAdInfo hirdetéskezelő rendszer

AdInfo megoldásunkat azon online és offline média tulajdonosoknak ajánljuk, akik egy egységes hirdetés menedzsment megoldás keretében központilag szeretnék kezelni hirdetési felületeiket.

Rendszerünkben akár több online és offline kiadvány, magazin, webes portál, blog stb. hirdetési felületeit is nyilvántarthatja; a hirdetés értékesítések azonnal rögzíthetők, akár közvetlen számlakiállítással.

Az AdInfo rendszerben lehetőség van a kezelt felületek folyamatos monitoringjára, ezzel támogatva az optimális kihasználtságot.

Az online hirdetésekhez kapcsolódó, külső rendszerekből jövő statisztikai adatok (CV, AV stb.) átvételére testreszabott interfész megoldásokat biztosítunk ügyfeleink számára.

Eladható felületek

Hirdetéskezelő rendszerünk két fő alappillére a médiaajánlat és az eladható felületek. Utóbbi tartalmazza a hirdetési felület tulajdonosa által kezelt összes online és offline felületen található hirdetési formát, annak minden releváns paraméterével:

  • Árlista kód

  • Lap (ahol a hirdetés meg fog jelenni pl.: nlc.hu)

  • Oldal típus (pl. főoldal, rovat oldal, tartalom oldal)

  • Méret (pl.: 468*120, 468*200, 300*250, 200*200, 1/1, 1/2 stb.)

  • Elhelyezés (pl.: Felső banner, Középső banner, Pop up, Pop under, Take over, Interstitial stb.)

  • Előnézeti kép

A felvitt felületeket laponként, méretenként vagy elhelyezésenként szűrhetjük, így könnyebb áttekinthetőséget biztosítva a akár több száz felvitt felületnél is.

Médiaajánlat

A médiaajánlatban rendelünk egységárakat, elszámolási egységet, fizetési módot eladható felületeinkhez. A megfelelő szűrési paraméterek beállítását követően a rendszerből akár közvetlenül is előállítható egy-egy felületre vonatkozó médiaajánlatunk.

Kampányok

A rendszerbe felvitt hirdetéseket kampányokhoz is rendelhetjük. Egy-egy kampány egy adott hirdetőhöz és vagy ügynökséghez kapcsolódik. A kampányok esetünkben elsődlegesen számlázási szerepet töltenek be; az egy kampányhoz tartozó hirdetéseknél opcionálisan egyben vagy egyenként is történhet a számlázás.

Hirdetések rögzítése

Az értékesített hirdetés felvitelekor annak adatait 6 dimenzió mentén rögzíthetjük, az erre a célra kialakított egyedi hirdetési adatkartonon:

  1. Megrendeléshez kapcsolódó alapadatok (pl. Megrendelés dátuma, Üzletkötő, Megjelenés stb.)

  2. Médiaajánlat adatai (pl. Árlista, Méret, Elhelyezés stb.)

  3. Pénzügyi adatok (pl. Egységár, Mennyiség, Alapár, Engedmény, Önköltség stb.)

  4. Számlázási adatok (Teljesítés dátuma, Fizetési határidő)

  5. Hirdetői adatok (pl. Azonosító a megrendelőnél, Ügynökség, Hirdető, Kampány stb.)

  6. Hirdetés szolgáltató adatai (Hirdetés szolgáltató, Aktuális letöltés, Aktuális kattintásszám stb.)

Bizonyos adatokat a rendszer a korábban már felvitt adatok alapján maga ad meg, kínál fel kiválasztásra, illetve számol ki.

A hirdetéskartonon az alábbi, hirdetéshez kapcsolódó műveleteket tudjuk elvégezni:

  • Új hirdetés felvitele

  • Meglévő hirdetési adatok módosítása

  • Hirdetés törlése

  • Számla készítése

  • Sztornózás

  • Hirdetés lemondása

  • Reklamálás rögzítése

Látogatottság import - Adverticum, Gemius, Webaudit integráció

A megjelenéshez, vagy kattintásszámhoz kötött hirdetések számlázhatóságának alapfeltétele a megfelelő látogatottsági adatok rendszerbe történő importálása. Ügyféligénytől függően ez történhet az Adverticum, a Gemius vagy a Webaudit rendszereiből.

Kihasználtság figyelés

Hirdetéseink optimális értékesítéséhez elengedhetetlen a kihasználtsági mutatók folyamatos figyelése. A rendszerbe felvitt összes portálunk, magazinunk, vagy akár offline felületünkhöz tartozó minden hirdetési pozícióhoz folyamatosan nyomon követhető, hogy az adott időpontban van-e ott aktív vagy tervezett értékesített hirdetésünk.

Értékesítés monitoring - értékesítési jelentés, számlázás

A hirdetésekhez kapcsolódó számlázási funkciók megoldásunk pénzügyi moduljában kaptak helyet. Itt történik azon hirdetésekhez kapcsolódó számla kiállítás, melyeknél utólagos, feltételekhez kötött (pl. CT vagy AV teljesülés) számlázás történik. A számla feladás funkció révén pedig az előzőleg tetszőlegesen szűrt rendszerben kiállított számlákat exportálhatjuk külső számlázó rendszerekbe.

Ügyfeleink költéseit az értékesítési jelentés riporton keresztül kérdezhetjük le, akár hirdető, ügynökség, iparág, hirdetési típus vagy fizetési mód szerint tetszőlegesen szűrve. Mint a rendszerben található összes riportban, itt is lehetőségünk van a leszűrt adatok exportálására és nyomtatására is.

Megrendelők, ügynökségek, partnerek kezelése

A rendszer önálló partnertörzsében kezelhetjük a megrendelőket, ügynökségeket a hozzájuk tartozó kapcsolattartó személyeket. Már meglévő, más rendszerekben kezelt partnertörzsek esetében mód van külső partnerfájlok importálására is.

További funkciók:

  • cégek számlázási adatainak rögzítése

  • számlatétel konfiguráció

  • hierarchikus jogosultsági rendszer biztosítása

  • törzsadatok testreszabása

  • teljes körű naplózás

 

Referencia rendszer: Sanoma Budapest Kiadói Rt.

 

Képernyőminták megtekintése >>