Nagyvállalati megoldások

Nagyvállalati rendszereinket a legfontosabb üzleti területekre egyedi igények alapján alakítjuk ki, egy-egy személyre szabott fejlesztési projekt keretein belül.

Dokumentum menedzsment, ügyfélkapcsolat menedzsment, vállalati folyamat kezelés, jutalék kalkuláció, multi projekt menedzsment ...

Header man

TriDocGov Elektronikus ügyiratkezelőTriDocGov Elektronikus ügyiratkezelő

Üdvözöljük közigazgatási ügyfeleinket!


Miért válassza a TriDocGov elektronikus ügyiratkezelő rendszerünket?

  • Mert a TriDocGov a legáttekinthetőbb és legegyszerűbben használható rendszer a piacon!

  • Mert rendszerünk beépített workflow támogatást is tartalmaz!

  • Mert Linux és Microsoft operációs rendszer alatt egyaránt üzemeltethető webes rendszer!

  • Mert high-tech SOA alaptechnológiája hosszú távon modern eszközt biztosít szervezete számára!

A termék fő funkciói:

  • A rendszerben tetszőleges számú iktatókönyv rögzítésére van lehetőség. Minden iktatókönyvhöz egyedi azonosító és szöveges cím is rendelhető.

  • Az ügyiratok és iratok egyedi azonosítása főszámok, ill. alszámok segítségével történik. A felhasználó az iktatási számok generálásának módját és alakját meghatározhatja.

  • A rendszerben korlátlan számú felhasználó létrehozására van lehetőség. Az egyes felhasználókhoz szerepkörüknek megfelelően jogosultságok rendelhetők.

  • A rendszer beépített workflow modulja lehetővé teszi a vonalkódos iratazonosítást.

  • Részletes keresés az ügyiratokra, iratokra, irattári tételekre. Az egyes ügyiratok keresésénél a felhasználó számos keresési feltétel alapján szűrheti a találatokat.

  • A Névmutató az ügyiratok ügyfelek szerinti, a Tárgymutató az ügyirat tárgya szerinti rendezését teszi lehetővé.

  • A keresések eredménye, az eseménynapló, az iktatókönyvek listája, a név- és tárgymutató nyomtatható, igény szerint excel fájlba exportálható.

  • Az egyes ügyiratokhoz megőrzési időtartamot határozhat meg a felhasználó, melynek lejártakor a rendszer automatikus figyelmeztetést küld.

  • A rendszer automatikus biztonsági mentéseket hajt végre.

  • A rendszer a benne történő összes történést rögzíti. Megtudhatjuk ki, mikor és milyen módosításokat hajtott végre az egyes adatmezőkön.

  • Az ügyiratok mozgása ügyirat történetként kerül rögzítésre, ennek köszönhetően az ügyiratok folyamatosan nyomon követhetők.

  • Az ügyiratok levéltárnak illetve külső rendszereknek való átadását a rendszer lehetővé teszi.

  • Papír alapú, elektronikus, vagy vegyes ügyiratok kezelése egyaránt lehetséges a rendszerben.

  • Lehetőség van az elő- és utóügyiratok rögzítésére, valamint az ügyintézői megjegyzés kezelésére.

  • A rendszerben bármikor lehetőség van irattári tervek létrehozására, módosítására.

  • Az iratokhoz elektronikus iratokat lehet csatolni, melyeket a későbbiekben le lehet tölteni.

 

Tovább a demo rendszerekhez >>

Képernyőminták megtekintése >>