Ugrás a tartalomra

TriCrm Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszer

>

Ügyfélkapcsolat menedzsment

TriCrm Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszer

A TriCrm termék a tökéletes megoldás azon kis és közepes méretű vállalatok számára, amelyek ügyfélkezelésüket szabványos, egységes keretek között kívánják támogatni.

Megoldásunk alapvetően az operatív CRM-támogatást megvalósító rendszerek közé tartozik, amelyek az üzletkötők és kapcsolattartók munkáját segítik B2B környezetben. A közös ügyféltörténet kezelése lehetővé teszi egy-egy ügyfél vagy partner teljes kontaktustörténetének áttekintését, illetve a jövőbeli ügyfélkezelés tervezését.

Komplex ügyféltörténet

A TriCrm termékben minden ügyfélkontaktus közös adatbázisba kerül, ami lehetővé teszi, hogy a kereskedelmi igazgató, valamint az üzletkötők maguk is bármikor egy kattintással áttekinthessék az adott ügyféllel folytatott kapcsolattartás minden részletét. A TriCrm rendszerben lehetőség nyílik mind a személyekhez, cégekhez, cégcsoportokhoz, partnerekhez, kereskedelmi lehetőségekhez, valamint a konkurenciához kötődő események történetének kezelésére.
Az ügyféltörténet a különböző ügyfelekhez tartozó események listája leírással. Különböző keresési feltételek alapján (cégnév, kontakt személy, kereskedelmi lehetőség) listázhatjuk a kontaktusokat.

Cégtörténet kezelés

A cégtörténet segítségével a kereskedő jogosultság birtokában tájékozódhat arról, hogy a kiválasztott céggel ki mikor milyen kommunikációt folytatott az elmúlt időszakban, és ezek alapján hatékonyan fel tud készülni a következő tárgyalásra.

Személytörténet kezelés

A személytörténet egy adott személyhez kötődő eseményeket listázza ki, függetlenül attól, hogy az a személy jelenleg melyik cégnél dolgozik, vagy melyik céget képviseli. Ennek megfelelően egy-egy személy történetében szereplő eseményekhez több cég és üzleti lehetőség is kötődhet.

Lead történet kezelés

Az eseményeket cégeken és személyeken kívül úgynevezett kereskedelmi lehetőségekhez (opportunity) is rendelhetjük. Ezek után bármikor komplett történet áll rendelkezésünkre arról, hogy egy-egy értékesítési lehetőséghez kötődően milyen ügyfél-kommunikáció folyt.

Dashboard - Gyors esemény rögzítés

A TriCrm Dashboard a bejelentkezett felhasználó kezdőképernyője, amelyről egyszerűen kezdeményezhető eseményfelvitel illetve módosítás. A Dashboard alkalmazásmozaik segítségével a kereskedő minimális adminisztrációs munkával gyorsan és egyszerűen rögzítheti a telefonbeszélgetéseit illetve személyes találkozóit. A Dashboard használatával minden fontosabb metaadat automatikusan kitöltésre kerül, a kereskedőnek csak a kommunikáció tartalmát kell rögzítenie egy-két mondatban.

Kontaktus gyakoriság figyelés

A kontaktus monitor folyamatosan mutatja, hogy az adott üzletkötőhöz tartozó cégekkel milyen régen nem történt kontaktus. Így az üzletkötő folyamatosan tájékozódhat arról, melyik ügyfelét kell felhívnia, vagy más kontaktust beszerveznie a kapcsolat kívánt szintű fenntartása érdekében.

Üzletkötők vállalásai

A kereskedelmi osztály hatékony irányításához nélkülözhetetlen, hogy az üzletkötőkkel szemben különböző elvárásokat támasszunk és ellenőrizzük azok megvalósulási arányát. A TriCrm lehetőséget biztosít arra, hogy meghatározzuk, hogy az egyes kereskedőknek hány kontaktust kell lebonyolítaniuk adott időszakon belül, illetve milyen értéket kell elérni a kiválasztott eredménytípusból (például realizált szerződés állomány bruttó értéke).

Terv-tény adatok

Az üzletkötők havi tervezett és tényleges eseményeit is megtekinthetjük havi lebontásban. A terv-tény riport segítségével százalékos arányban is mutatja a rendszer, hogy a tervezett eseményekhez képest hogy alakul az aktuális teljesítés. Ez a kereskedők munkáját teszi átláthatóbbá, valamint egyértelművé válnak a kereskedők üzleti céljai.

Üzletkötő-ügyfél összerendelés

Minden üzletkötőhöz megadhatjuk a hozzá tartozó cégeket, illetve a kapcsolat jellegét, amely általában normál/kiemelt/partner státuszú. Egy partnerhez több kereskedő is tartozhat, mivel a partner cégét szervezeti egységek szerint lehet kezelni, és minden szervezeti egységhez külön üzletkötő vagy kapcsolattartó rendelhető.

Ügyfélcsoport képzés

Potenciális és meglévő ügyfeleinkből különböző ügyfélcsoportokat képezhetünk, amelyek kampányaink célcsoportjai lehetnek. Ezekhez a célcsoportokhoz a DM akciók támogatására etikett címkék nyomtathatók.

Kereskedelmi lehetőségek előrejelzése

Olyan cégeknél, ahol projekt jellegű értékesítés történik, minden értékesítési lehetőséghez külön kartont rendelhetünk, és ezen keresztül követhetjük a lehetőség alakulását. Lehetőség van az ajánlatadáskor előrejelzett ár, és az aktuális várható ár egy normál, illetve egy pesszimista előrejelzésére.

Esemény láthatósága jogosultság alapján

A TriAdmin termékkomponens által nyújtott jogosultsági szolgáltatásokon túlmenően ebben a termékben az egyes üzletkötők kizárólag a saját eseményeik történetét és adatait tekinthetik meg. Az egyes igazgatók illetve osztályvezetők a saját osztályukhoz tartozó kollégák eseményeit láthatják.

Partnerkezelés, partner integráció

A TriCrm termék partnerkezelő moduljának segítségével egységesen tudjuk menedzselni partner cégeinket és a hozzájuk kapcsolódó személyeket.
Amennyiben már rendelkezik meglévő partnertörzzsel (pl. SAP rendszerben), vagy bővíteni szeretné a TriCrm-be előzőleg felvitt cégek, ill. személyek listáját úgy a partnerimport segítségével megteheti azt.
Az importáláshoz mintafájlokat is felkínál a rendszer, melyek segítenek ellenőrizni, hogy az importálni kívánt állományok megfelelnek-e a rendszer által támasztott formai elvárásoknak. A TriCrm az importálást megelőzően és azt követően is lehetőséget biztosít az adatok ellenőrzésére, igény esetén az import utólagos visszavonására.
Az egyszeri import mellett a folyamatos integráció is támogatott. A forrásrendszerből érkező partner adatokat a rendszer xls és csv formátumban is képes fogadni.

Technológiai előnyök

Alkalmazásaink többféle módon képesek kommunikálni külső rendszerekkel: szabványos web service interfészen keresztül, XML/JSON alapú HTTP/HTTPS kéréseken keresztül, XLS/CSV adatfájlok importján/exportján keresztül, iktató/betöltő csatornák révén A rendszerek valamennyi funkciója hozzáférhető XML/JSON alapú HTTP/HTTPS kérések segítségével, ezt tipikusan a felhasználói kliensekkel történő kommunikációjára használja a rendszer. Az adatkommunikáció biztonságos csatornákon történő megvalósítása natívan támogatott.
Rendszereink tervezése és kialakítása során minden esetben törekszünk a felhasználói felület lehető legergonomikusabb kialakítására, a képernyők és funkciók felhasználói munkafolyamatokhoz való illesztésére.
Megoldásaink beépített testreszabási funkcióinak köszönhetően a bevezetést követően számos paraméterezési, módosítási lehetőség áll a rendszer üzemeltetői, adminisztrátorai rendelkezésére. Ezek egyike sem igényli szállítói erőforrás bevonását, illetve fejlesztői tudást.
Alkalmazásaink multi-platform rendszerek, melyeket Windows, Linux és Macintosh környezetben egyaránt alkalmazhatunk. A rendszerek szerverkörnyezetbe történő telepítést követően intraneten, vagy interneten keresztül érhetők el. A megoldás használatához a felhasználóknak mindössze egy böngészőre van szükségük.

Iratkezelő megoldást keres?

Ismerje meg TriDoc enterprise megoldásunkat.