Ugrás a tartalomra

Technológiából fakadó előnyök

Trilobita - Bemutatkozó

Töltse le rövid cégismertető bemutatónkat.

Letöltés

For corporate information in English please click here.

Kiemelt referenciák

  • Az OTP Bank iktató, dokumentumkezelő rendszerének bevezetését 2016 nyarán kezdtük meg. Az IT Fejlesztési Igazgatóság alapiktatási folyamatának, valamint a market sounding folyamatoknak éles üzemi indulása 2017 elején történt meg.

    OTP Bank Nyrt. Iktató- és dokumentumkezelő rendszer
  • Az UniCredit Bank jutalékos rendszerben történő szolgáltatás értékesítésének elszámolás támogatására rendelte meg tőlünk jutalékszámítási megoldását, amelyet egy hat hónapos bevezetési és testreszabási fázis után 2007. júliusától folyamatosan üzemeltet. 

    UniCredit Bank Zrt. Jutalék menedzsment megoldás
  • A projekt során a Richter Gedeon Nyrt. korábbi iratkezelő megoldásának leváltását, az iratok migrálását végeztük el az Informatikai Főosztály részére. Jelenleg a rendszer szervezeten belüli roll-outja tervezési fázisban van.

    Richter Gedeon Nyrt. Iratkezelő megoldás
  • A Linamar Hungary Zt.- nél a 2011-2012-es év fordulóján került bevezetésre TriDoc standard rendszerünk, melyet ügyfelünk elsősorban megrendelések, beszerzési engedélyek, számlák, HR dokumentumok és metrológiai jegyzőkönyvek iktatására, elektronikus kezelésére használ.

    Linamar Hungary Zrt. Dokumentumkezelő megoldás
  • A LAPKER Csoport 2014-2015 fordulóján öt cégére párhuzamosan vezette be a TriDoc megoldást. A rendszer bevezetésének főbb, hosszú távú céljai az iratok manuális kezelésének megszüntetése, a papír alapon történő engedélyezési folyamatok szoftverrel történő kiváltása, valamint a szerződések digitálistárolása voltak.

    Magyar Lapterjesztő Zrt. Irat- és ügykezelő megoldás
  • A Paks II. projekt kapcsolódó iratainak tárolására az MVMI Informatikai közreműködésével került bevezetésre a TriDoc enterprise rendszer. A rendszer legfőbb feladata az iratok tárolása és megfelelő jogosultság alapú elérhetőségének biztosítása, valamint a projekt alapú jóváhagyási folyamatok támogatása.

    Paks II. Zrt. Iktató- és iratkezelő megoldás

Ergonomikus_feluletFelhasználóbarát, ergonomikus felületek, könnyű használat

Saját fejlesztésű rendszereink tervezése és kialakítása során törekedtünk a felhasználói felület lehető legergonomikusabb kialakítására, a képernyők és funkciók felhasználói munkafolyamatokhoz való illesztésére.

A rendszer használatát segítő alapfunkciók:

  • Jogosultság függvényében megjelenő/eltűnő képernyők

  • Egyedi kezdőképernyő beállítási lehetősége

  • E-mail értesítésekből közvetlenül elérhető adatlapok

  • Egyéni és csoportos munkalisták használata

  • Helyzetérzékeny Online Help, az adott képernyőre vonatkozó felhasználói információkkal

  • Riportok oszlopainak illetve az oszlopok sorrendjének egyéni vagy központi meghatározása

  • Információs ikonok és szövegek elhelyezésének lehetősége a képernyőkön

  • Automatikusan kitöltődő mezők, formátumellenőrzés, szervezeti egységtől függően megjelenő adatok a legördülő mezőkben

Beépített testreszabási, paraméterezési lehetőségek

Megoldásaink beépített testreszabási funkcióinak köszönhetően a bevezetést követően számos paraméterezési, módosítási lehetőség áll a rendszer üzemeltetői, adminisztrátorai rendelkezésére. Ezek egyike sem igényli fejlesztői erőforrás bevonását.

  • Egyedi mezők felvitele a rendszer adatlapjaira

  • Rendszer legördülő mezőinek (törzsadatoknak) bővítése, módosítása

  • Folyamatok módosítása, létrehozása

  • Funkcionális és adatszintű jogosultságok módosítása, új szerepkörök kialakítása

  • Sablonok feltöltése, paraméterezése

  • Címkék felvitele, módosítása

  • Azonosító formátumok módosítása

  • Automatikus betöltő kezelése

  • Partner adatok betöltése, integráció kialakítása

  • Nyelvi címkék módosítása (mező elnevezések, leíró és információs szövegek)

Szabványos adatkapcsolatok külső rendszerekkel

Alkalmazásaink többféle módon képesek kommunikálni külső rendszerekkel: szabványos web service interfészen keresztül, XML/JSON alapú http/HTTPS kéréseken keresztül, XLS adatfájlok importján/exportján keresztül, betöltőcsatornák révén.

A rendszer valamennyi funkciója hozzáférhető XML/JSON alapú http/HTTPS kérések segítségével, ezt tipikusan a felhasználói kliensekkel történő kommunikációjára használja a rendszer.

Az adatkommunikáció biztonságos csatornákon történő megvalósítása natívan támogatott.

Iratkezelő megoldást keres?

Ismerje meg TriDoc enterprise megoldásunkat.