Referenciáink

Kiadók, energetikai szolgáltató, bankok, televíziók, építőipari kivitelező, minisztérium stb.- referenciák az üzleti élet szinte minden területéről

Projekt menedzsment, jutalék kalkuláció, dokumentum menedzsment, videó streaming, hirdetéskezelés megoldások és szolgáltatások a legszélesebb palettáról

TopReferences

Referenciák üzleti területek szerintReferenciák üzleti területek szerint

Energetika, építőipari és ipari szektor

MVM Paks II Fejlesztő Zrt.

Rendszer: TriDoc Professional document management Bevezetés: 2015

Az MVM Paks II. projekt kapcsolódó iratainak tárolására az MVMI Informatikai közreműködésével került bevezetésre a TriDoc enterprise rendszer. A rendszer legfőbb feladata az iratok tárolása és megfelelő jogosultság alapú elérhetőségének biztosítása, valamint a projekt alapú jóváhagyási folyamatok támogatása.
A rendszert korlátlan felhasználói licencek szállításával az MVM Paks II. Fejlesztő Zrt. minden munkatársa számára elérhetővé tettük.

 

TriGránit Fejlesztő Zrt.

Rendszer: TriDoc Professional document management Bevezetés: 2012, 2015

Legjelentősebb építőipari projektünk során ügyfelünk igényei elsősorban a beérkező számlák és megrendelések iktatása és jóváhagyatása, valamint a jóváhagyási folyamatok pontos nyomon követése köré összpontosultak. A szállított enterprise rendszer és a Microsoft Axapta rendszer között webes alapú kapcsolatot alakítottunk ki.

A 2015-ös év elején, egy nagyobb verziófrissítés keretében a TriGránit Fejlesztési Zrt. a TriDoc enterprise rendszer legújabb verziójára frissítette rendszerét.

 

Linamar Hungary Zrt.

Rendszer: TriDoc Easy document management Bevezetés: 2012-2013

A Linamar Hungary Zt.- nél a 2011-2012-es év fordulóján került bevezetésre TriDoc standard rendszerünk, melyet ügyfelünk elsősorban  megrendelések, beszerzési engedélyek, számlák, HR dokumentumok és metrológiai jegyzőkönyvek iktatására, elektronikus kezelésére használ.

A folyamatos bővítés és termékfrissítés eredményeként 2013-ra - több kiegészítő funkció mellett - megvalósult az IBM Datacap OCR rendszerrel történő interfész kialakítása, valamint metaadatok OCR során történő kiolvasásának és a sablon alapú dokumentumgenerálás megvalósítása. Jelenleg ügyfelünk dokumentumkezelési feladatait a TriDoc standard termék alapfunkciói látják el. 

 

MVM Informatika Zrt.

Rendszer: TriDoc Professional document management Bevezetés: 2010

A 2010-es év az egyik legjelentősebb projekt  keretében energiaipari ügyfelünk teljes iratkezelését a bevezetett TriDoc enterprise rendszerrel valósítottuk meg.  A projekt során a TriDoc rendszert integráltuk az EMC Documentum, és a SAP rendszerekkel. A TriDoc rendszert és a projektet a HP Magyarország szállította.

 

Arcadom Építőipari Zrt.

Rendszer: Projekt alapú termelésirányító rendszer Bevezetés: 2009

Az Arcadom Zrt. projekt alapú termelésirányító rendszerét alapvetően a építőipari beruházásokkal kapcsolatos projektjeik dokumentálására és nyomon követésére rendelték meg. A projektsorán egy olyan átfogó megoldás került kifejlesztésre, amely a különböző szervezeti egységek közötti projektkezelést is elősegíti. A rendszerbe kerül minden projektdokumentum és jegyzőkönyv, melyek jóváhagyása rugalmas workflow segítségével történik. A cég vezetése számára vezetői információs rendszerfunkciók és kontrolling funkciók is kialakításra kerültek, valamint megoldásunkat az Axapta pénzügyi rendszerhez illesztettük. A rendszer támogatja a projekt utókezelésével kapcsolatos igények kielégítését is.

 

OTP Ingatlan Zrt.

Rendszer: PMQ-II Projekt menedzsment rendszer Bevezetés: 2003

A Magyarország legnagyobb bankjának irányítása alatt álló cégcsoport jelentős tagja – a bankszakma számára – speciális feladatkörrel rendelkezik: ingatlanok építése, értékesítése és üzemeltetése. A PMQ-II bevezetési projekt 6,5 hónapig tartott, ebből 2 hónapot BPR, 1 hónapot rendszertervezés, 2 hónapot fejlesztés és testreszabás, valamint 1,5 hónapot informatikai bevezetés vett igénybe. Ezután a 15 telephellyel rendelkező szervezet nagyságából és a három üzleti tevékenység implementálásából fakadóan további 4 hónap volt szükség a szervezeti bevezetéshez.

 

Pénzügyi intézetek

OTB Bank Nyrt.

Rendszer: TriDoc enterprise 3.0 Típus: Irat- és ügykezelő rendszer Bevezetés: 2016-2017

Az OTP Bank iktató és dokumentumkezelő rendszerének bevezetését 2016 nyarán kezdtük meg. Az IT Fejlesztési Igazgatóság alapiktatási folyamatának, valamint a market sounding folyamatoknak éles üzemi indulása 2017 elején történt meg. Jelenleg a Nyomozóhatósági megkeresések folyamat implementálása, valamint a vonalkód alapú iktatás bevezetése van folyamatban.

 

Bank of China Magyarország

Rendszer: TriDoc standard 3.0 Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2016

TriDoc standard termékek legújabb verzióját elsőként a Bank of China magyarországi központjában vezettük be. Dokumentumkezelő megoldásunk alapfunkcióira építve alakítottuk ki a bank dokumentum iktatási és tárolási folyamatait.

 

Crédit Agricole Magyarország

Rendszer:TriDoc standard 2.0 Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2011

2011-ben első ízben került TriDoc standard alaptermékünk banki környezetben is bevezetésre. A testreszabási folyamat során a Crédit Agricole számla kezeléssel kapcsolatos igényeit építettük bele a TriDoc alaptermékbe. Felkészítettük a rendszert a számla sablonok kezelésére, kialakításra került a pénzügyi rendszer felé történő számla feladási funkció, valamint szintén a számlázáshoz kapcsolódó egyedi mezők (kedvezményezett neve, számlaszáma, számla összege, közlemény rovat) kerültek bele telepített rendszerbe. Egy hónapos fejlesztési időszakot követően a rendszer bevezetése kulcsfelhasználói és alapoktatással egybekötve történt meg.

 

Credigen Bank Zrt.

Rendszer: Oracle Siebel CRM Típus: CRM és kampány menedzsment rendszer Bevezetés: 2010

Ügyfelünk komplett kampánymenedzsment és elemző rendszer bevezetését rendelte meg tőlünk, mellyel támogatja a marketingkampányok tervezésével és végrehajtásával foglalkozó munkatársát és a marketing kampányok eredményeinek elemzését, értékelését. A rendszer teljes mértékben integrálódik ügyfelünk Call Centeréhez, így a CRM osztályon dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak közvetlenül a rendszerben tudnak hívásokat fogadni és innen tudnak hívásokat kezdeményezni is. Ez utóbbi a marketing kampányok végrehajtásánál is fontos szerepet játszik. A projekt kezelője 2010-ben kivonult a magyarországi piacról , a Bank azonban jelenleg is a meglévő hitelállományának követésére használja a rendszert.

 

Unicredit Bank Zrt.

Rendszer: Commission management Típus: Jutalék menedzsment rendszer Bevezetés: 2007

Az UniCredit Bank jutalékos rendszerben történő szolgáltatás értékesítésének elszámolás támogatására rendelte meg tőlünk jutalékszámítási megoldásunkat, amelyet egy hat hónapos bevezetési és testreszabási fázis után 2007. júliusától élesben üzemeltet. A rendszer több mint 2000 ügynök, illetve ügynökség komplex jutalékát számolja és készíti el a hozzátartozó számlákat pénzügyi osztály számára.

A rendszer a jutalékokat különböző, a felhasználók által paraméterezhető jutalék modellek alapján tervezi, ami lehetőséget biztosít arra, hogy egyszerű szimulációkat is végezhessünk és kedvező irányba módosíthassuk jutalékképzési szabályainkat. A meglévő tényadatok alapján leszimulálhatjuk, hogy mi történne, ha a jelenlegitől eltérő jutalékmodellekkel dolgoznánk.

 

Kiadók és médiavállalatok

Magyar Lapterjesztő Zrt.

Rendszer: TriDoc Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2015

A LAPKER Csoport az elmúlt évek egyik legátfogóbb informatikai projektjében öt cégére párhuzamosan vezette be a TriDoc enterprise rendszert. A Szerződéskezelő és bejövő számla engedélyező rendszer bevezetésének főbb, hosszú távú céljai az iratok manuális kezelésének megszüntetése, a papír alapon történő engedélyezési folyamatok szoftverrel történő kiváltása, és ezáltal a folyamatok nyomon-követhetőségének biztosítása, valamint a szerződések digitális alapon történő tárolása voltak.
A rendszer által kezelt főbb folyamatok:

  • Szerződés kezelési folyamat (Létrehozás, Engedélyezés, Aláírás, Lezárás)

  • Beszerzési megrendelés kezelési folyamat (Létrehozás, Engedélyezés, Lezárás)

  • Számla engedélyezési folyamat (Iktatás, Engedélyezés, Kifizetés, Lezárás)

 

TV2 Média Csoport Kft. (korábban: MTM-SBS Zrt.)

Rendszer: TriDoc Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2013

A 2008-ban bevezetett, elsősorban szerződések és számlák kezelésére használt TriDoc rendszert 2013 nyarán a TriDoc termék új verziójával váltotta le ügyfelünk. A TriDoc standard 2.6 bevezetésével nemcsak a korábban használt rendszer funkcionális bővítésére került a sor, hanem a felhasználási területek kiterjesztésére is. Az újonnan bevezetett rendszerben a szerződéskezelés mellett kiemelt szerepet kapott a megrendelésekhez kapcsolódó dokumentumoknak a kezelése is.

A projekt során a megrendelés- és szerződéskezelési feladatok által támasztott funkcionális igényeket az alaptermékkel, valamint annak beépített testreszabási opcióinak segítségével valósítottuk meg. A bevezetett rendszer egyik különlegessége a dokumentum típusonként egyedileg meghatározott több száz jóváhagyási workflow.

 

Magyar RTL Televízió Zrt. - RTL Klub

Rendszer: TriDoc standard 2.0 Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2011

Korábbi ügyfelünk számára ezúttal egy megrendeléskezelési funkciókkal bővített dokumentum kezelő megoldást szállítottunk, melynek alapja a 2007-ben bevezetésre került TriDoc termék új verziója. A megvalósított funkciók közé tartoznak többek között a megrendelés feladás, megrendelési feladatok kiadása és nyomon követése, a megrendelésekhez kapcsolódó dokumentumok rögzítése, valamint a határidő-figyelés. Kialakításra kerültek továbbá a megrendelésekhez kapcsolódó riportok is.

 

Live Info Produkciós Kft.

Szolgáltatás: mediachannel.hu pro+ Típus: Központi videó kezelő Bevezetés: 2011

2011-ben első produkciós oldali ügyfélként a Live Info Produkciós Kft. a magyar piacon még úttörő kezdeményezésének lehettünk részesei. Ügyfelünk a saját maga által gyártott tartalmakat értékesíti a magyarországi online média szereplői felé, és egyben a mediachannel.hu reklámkezelési funkcióit kihasználva hirdetési felületeket is kínál a hirdetői piac számára.

liveinfo.blog.hu

 

Marquard Média Magyarország Kft.

Rendszer: Mediachannel Típus: Központi videó kezelő Bevezetés: 2009

2009 őszétől a Marquard Média Magyarország magazinkiadó vállalat vezető magazinjainak online felületein a mediachannel.hu központi videó kezelő háttérszolgáltatás segítégével jelennek meg a videó tartalmak.

 

Centrál Médiacsoport Zrt. (korábban: Sanoma Media Budapest Zrt.)

Rendszer: Hirdetéskezelő rendszer Bevezetés: 2003

Európa második legnagyobb lapcsoportja, a finn Sanoma magyarországi leányvállalata – amely kiadja az országban megjelenő 42 legismertebb hetilapot és magazint – számára Centurában fejlesztettünk 2003-ban egy speciális hirdetéskezelő rendszert. A rendszer támogatja az összes lapban megjelenő hirdetésekkel kapcsolatos teljes-körű ügyintézést, hirdetők és folyószámláik kezelését, a hirdetési helyek laponkénti foglaltságára, időszakos üzleti tervezés és tényadatkezelésre és természetesen riportolásra vonatkozó funkciókat, hogy néhányat említsünk a teljesség igénye nélkül. A rendszer homogén Microsoft környezetben MS MSQL adatbázison fut.

Centrál Médiacsoport Zrt. (korábban: Sanoma Media Budapest Zrt.)

Szolgáltatás: Mediachannel Típus: Központi videó kezelő Bevezetés: 2008

2008 októberétől a Centrál Médiacsoport Zrt. on-line magazinjai a mediachannel.hu központi videó kezelő szolgáltatását veszik igénybe videós tartalmaik portáljaikon való megjelenítésére. Streaming szolgáltatásunk segítségével a szerkesztőségek komplett videó tartalmait egy központi videótárban tárolják, amely a tárolás mellett lehetővé teszi a videó és hanganyagok adminisztrációját, a lejátszók szerkesztését, a látogatottsági adatok nyomon követését illetve a lejátszókban elhelyezhető reklámok menedzsmentjét. A rendszerünk által biztosított jogosultság kezelésnek köszönhetően a szerkesztőségek külön-külön tudják kezelni az általuk készített és feltöltött videókat, valami egy-egy szerkesztőségen belül is lehetőség nyílik a feladatkör alapú jogosultság meghatározásra.

 

Műsor-Hang Kft. - Gazdasági Rádió

Szolgáltatás: Mediachannel Típus: Központi videó kezelő Bevezetés: 2008

Magyarország vezető gazdasági rádiója weboldalának 2008 év eleji megújulását követően az on-line élő rádióadások mellett meglévő (archív) hanganyagait is elérhetővé kívánta tenni látogatói számára. Jelenleg a Gazdasági Rádió teljes hanganyag-állományát mediachannel.hu központi videó kezelő szoltáltatás segítségével tárolja, illetve helyezi el portálján.

 

MTM-SBS Zrt. - TV2

Rendszer: TriDoc Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2008

2008-ban a TV2 komplex dokumentumkezelő rendszerének bevezetését végeztük. A projekt ebben az esetben különböző speciális igényeket kielégítő Trilobita alkalmazás-mozaikokból és a Trilobita SOA Framework felhasználásával készülő fejlesztésekből állt. A projekt tartalmazta a szükséges tervezést, fejlesztést, testreszabást, informatikai és ügyviteli tesztelést valamint a kulcsfelhasználók oktatását.

 

Magyar RTL Televízió Zrt. - RTL Klub

Rendszer: TriDoc Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2007

Az RTL KLUB, Magyarország egyik vezető kereskedelmi TV csatornájának komplex elektronikus dokumentumkezelő rendszerét szállította cégünk 2007 első félévében. A projekt során az alaptermék szállításán kívül számos egyedi megoldás került kialakításra. A bevezetési projekt 6 hónapig tartott. A projekt tartalmazta a szükséges tervezést, fejlesztést, testreszabást, informatikai és ügyviteli tesztelést valamint a kulcsfelhasználók oktatását.

 

Közszféra

Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal

Rendszer: Infrastruktúra adatbázis Drupal alapokon Bevezetés: 2009

A Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal NEKIFUT projektjének támogatására egy Drupal alapú speciális infrastruktúra adatbázist fejlesztettünk. A rendszer fő feladata a nemzeti kutatási infrastruktúrák egy adatbázisban történő összegyűjtése, menedzselése. Az összegyűjtött adatok alapján döntéshozói bírálatok támogatása is része a projektnek, melyek alapján stratégiai kutatási infrastruktúrák kijelölése történik meg. Az adatbázisban tárolt kutatási infrastruktúrák adatainak karbantartása folyamatosan történik az egyes adatgazdák által, az adatbeírásokat, -módosításokat megfelelő jogú felhasználók hagyják jóvá. A felvitt kutatási infrastruktúrák tulajdonságainak egy része online elérhetővé és kereshetővé válik minden érdeklődő számára.

 

Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium

Rendszer: Projektalapú dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2001

A Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium projekt alapú dokumentumkezelő rendszerét alapvetően a környezetvédelmi kormányzati programok dokumentálására és nyomon követésére rendelte meg a minisztérium. A bevezetett rendszert a minisztérium az egyes projektek lebonyolításával megbízott projektszervezetek segítségével használja. Munkájuk során ebbe a rendszerbe kerül minden projektdokumentum és jegyzőkönyv. A dokumentumok jóváhagyása rugalmas workflow segítségével történik. A rendszer első verziójának bevezetésére 2001 januárjában került sor.

 

Ipari termelők és logisztika

Portolan Szállítmányozási Rt.

Rendszer: Komplex logisztikai és szállítmányozási rendszer Bevezetés: 2002

A Portolán profilja egy olyan speciális terület, amely esetében olyan komplex szállítmányozást kezelő, tisztán webes rendszert kellett fejlesztenünk, amilyen eddig nem létezett. A Portolan három üzletága a közúti, vasúti és vízi (folyam-tenger) áruszállítással foglalkozik. Mindegyik szállítmányozási ágazatnak vannak specialitásai, amelyek – mint tapasztaltuk – sokszor ellentmondanak egymásnak, mégis működni kell a rendszerben e funkcióknak. A bevezetett rendszer a teljes üzleti tevékenységet lefedi, mellette kizárólag egy pénzügyi rendszer van az Infosys, mellyel integrálnunk kellett. Az adatforgalom kétirányú. A projekt 2002 decemberében ebben az esetben is üzleti analízissel indult, a projekt 6 hónapig tartott, a BPR tevékenységtől kezdve a fejlesztésen át az informatikai bevezetésig. Ezt követte az októberben befejeződő szervezeti bevezetés, mellyel együtt indul a support fázis.

 

Audi Hungária Motor

Rendszer: Hirdetéskezelő rendszer Bevezetés: 2003

2001 tavaszán egy 5 hónapos projekt záró akkordjaként került bevezetésre és átadásra saját fejlesztésű PMQ-II Multi-projektirányítási Rendszerünk, mely technológiáját tekintve megegyezik a Procternél alkalmazott fejlesztő és futtató környezettel, azzal a kis eltéréssel, hogy itt SUN Solarison fut az alkalmazás. Feladatunk az volt, hogy a motorfejlesztési és diagnosztikai részleg győri beindítására a teljes AUDI-Volkswagen konszern speciális motordiagnosztizálásait és a motorfejlesztési projektek összehangolását átható, mindenre kiterjedő támogatását valósítsuk meg rendszerünkkel. A fókuszpontot az Audi német és magyar mérnökei az erőforrás-gazdálkodásra, kritikusút számításra és a projekt kontrollingra helyezték. A teljes projekt német nyelven zajlott. A rendszert 140 user használta 2003 végéig.

 

Egyéb üzleti területek

Aquaworld Zrt.

Rendszer: TriDoc standard Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2014

Ügyfelünk 2014 nyarán vezette be a TriDoc standard dokumentumkezelő megoldást szerződései, számlái kezelésére, a jóváhagyási folyamatok automatizálására. Tanácsadást, testreszabást és oktatást követően a rendszer használatát 40 felhasználó kezdte meg.

 

Operational Consulting Kft.

Rendszer: TriCrm Típus: Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszer Szolgáltatási időszak: 2012

2012 márciusától ASP szolgáltatás formájában használja TriCrm ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerünket az Operational Consulting Kft. Ügyfelünk a TriCrm szolgáltatás segítségével tervezi nyilvántartani ügyfeleit és partnereit, valamint ebben a rendszerben történik a jövőben a cég tevékenységéhez kapcsolódó események rögzítése is.

 

Artemis Joint Undertaking

Rendszer: TriDoc standard Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2010

Az Európai Unió pályázatok elbírálásával foglalkozó tagszervezete a beérkező pályázati anyagok egységes, rendszerezett tárolására és archiválására használja TriDoc standard termékünket. A termék egyedi funkciók kialakítása nélkül, kizárólag a beépített testreszabási opciók kihasználásával került bevezetésre.