Referenciáink

Kiadók, energetikai szolgáltató, bankok, televíziók, építőipari kivitelező, minisztérium stb.- referenciák az üzleti élet szinte minden területéről

Projekt menedzsment, jutalék kalkuláció, dokumentum menedzsment, videó streaming, hirdetéskezelés megoldások és szolgáltatások a legszélesebb palettáról

TopReferences

Bankok, biztosítók, pénzintézetekBankok, biztosítók, pénzintézetek

OTB Bank Nyrt.

Rendszer: TriDoc enterprise 3.0 Típus: Irat- és ügykezelő rendszer Bevezetés: 2016-2017

Az OTP Bank iktató és dokumentumkezelő rendszerének bevezetését 2016 nyarán kezdtük meg. Az IT Fejlesztési Igazgatóság alapiktatási folyamatának, valamint a market sounding folyamatoknak éles üzemi indulása 2017 elején történt meg. Jelenleg a Nyomozóhatósági megkeresések folyamat implementálása, valamint a vonalkód alapú iktatás bevezetése van folyamatban.

 

Bank of China Magyarország

Rendszer: TriDoc standard 3.0 Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2016

TriDoc standard termékek legújabb verzióját elsőként a Bank of China magyarországi központjában vezettük be. Dokumentumkezelő megoldásunk alapfunkcióira építve alakítottuk ki a bank dokumentum iktatási és tárolási folyamatait.

 

Crédit Agricole Magyarország

Rendszer: TriDoc standard 2.0 Típus: Dokumentum menedzsment rendszer Bevezetés: 2011

2011-ben első ízben került TriDoc standard alaptermékünk banki környezetben is bevezetésre. A testreszabási folyamat során a Crédit Agricole számla kezeléssel kapcsolatos igényeit építettük bele a TriDoc alaptermékbe. Felkészítettük a rendszert a számla sablonok kezelésére, kialakításra került a pénzügyi rendszer felé történő számla feladási funkció, valamint szintén a számlázáshoz kapcsolódó egyedi mezők (kedvezményezett neve, számlaszáma, számla összege, közlemény rovat) kerültek bele telepített rendszerbe. Egy hónapos fejlesztési időszakot követően a rendszer bevezetése kulcsfelhasználói és alapoktatással egybekötve történt meg.

 

Credigen Bank Zrt.

Rendszer: Oracle Siebel CRM Típus: CRM és kampány menedzsment rendszer Bevezetés: 2010

Ügyfelünk komplett kampánymenedzsment és elemző rendszer bevezetését rendelte meg tőlünk, mellyel támogatja a marketingkampányok tervezésével és végrehajtásával foglalkozó munkatársát és a marketing kampányok eredményeinek elemzését, értékelését. A rendszer teljes mértékben integrálódik ügyfelünk Call Centeréhez, így a CRM osztályon dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak közvetlenül a rendszerben tudnak hívásokat fogadni és innen tudnak hívásokat kezdeményezni is. Ez utóbbi a marketing kampányok végrehajtásánál is fontos szerepet játszik. A projekt kezelője 2010-ben kivonult a magyarországi piacról, a Bank azonban jelenleg is a meglévő hitelállományának követésére használja a rendszert.

 

Unicredit Bank Zrt.

Rendszer: Commission management Típus: Jutalék menedzsment rendszer Bevezetés: 2007

Az UniCredit Bank jutalékos rendszerben történő szolgáltatás értékesítésének elszámolás támogatására rendelte meg tőlünk jutalékszámítási megoldásunkat, amelyet egy hat hónapos bevezetési és testreszabási fázis után 2007. júliusától élesben üzemeltet. A rendszer több mint 2000 ügynök, illetve ügynökség komplex jutalékát számolja és készíti el a hozzátartozó számlákat pénzügyi osztály számára.

A rendszer a jutalékokat különböző, a felhasználók által paraméterezhető jutalék modellek alapján tervezi, ami lehetőséget biztosít arra, hogy egyszerű szimulációkat is végezhessünk, és kedvező irányba módosíthassuk jutalékképzési szabályainkat. A meglévő tényadatok alapján leszimulálhatjuk, hogy mi történne, ha a jelenlegitől eltérő jutalékmodellekkel dolgoznánk.