Ugrás a tartalomra

Termékek

Termékek

TriDoc standard - Dokumentumkezelő megoldás

Magas szintű dokumentum menedzsment megoldás kis és közepes méretű vállalkozások számára. TriDoc standard dokumentumkezelő megoldásunk hatékonyan támogatja szerződések, megrendelések készítésének és jóváhagyásának folyamatát ; kiválóan alkalmas a beérkező, szkennelt számlák iktatására, vezetőségi HR dokumentumok kezelésére, és a kereskedelmi folyamatok támogatására.

TriCrm Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszer

A TriCrm termék a tökéletes megoldás azon kis és közepes méretű vállalatok számára, amelyek ügyfélkezelésüket szabványos, egységes keretek között kívánják támogatni. Megoldásunk alapvetően az operatív CRM-támogatást megvalósító rendszerek közé tartozik, amelyek az üzletkötők és kapcsolattartók munkáját segítik.

Iratkezelő megoldást keres?

Ismerje meg TriDoc enterprise megoldásunkat.