Ugrás a tartalomra

TriCrm Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszer

>

Ügyfélkapcsolat menedzsment

TriCrm Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszer

A TriCrm termék a tökéletes megoldás azon kis és közepes méretű vállalatok számára, amelyek ügyfélkezelésüket szabványos, egységes keretek között kívánják támogatni.

Megoldásunk alapvetően az operatív CRM-támogatást megvalósító rendszerek közé tartozik, amelyek az üzletkötők és kapcsolattartók munkáját segítik B2B környezetben. A közös ügyféltörténet kezelése lehetővé teszi egy-egy ügyfél vagy partner teljes kontaktustörténetének áttekintését, illetve a jövőbeli ügyfélkezelés tervezését.

Komplex ügyféltörténet

A TriCrm termékben minden ügyfélkontaktus közös adatbázisba kerül, ami lehetővé teszi, hogy a kereskedelmi igazgató, valamint az üzletkötők maguk is bármikor egy kattintással áttekinthessék az adott ügyféllel folytatott kapcsolattartás minden részletét. A TriCrm rendszerben lehetőség nyílik mind a személyekhez, cégekhez, cégcsoportokhoz, partnerekhez, kereskedelmi lehetőségekhez, valamint a konkurenciához kötődő események történetének kezelésére.

Az ügyféltörténet a különböző ügyfelekhez tartozó események listája leírással, ahol különböző keresési feltételek alapján (cégnév, kontakt személy, kereskedelmi lehetőség) listázhatjuk a kontaktusokat.

Események nyilvántartása

A TriCrm rendszerbe eseményeinket az Eseménynaptár gyorsrögzítés funkciója segítségével, vagy az Események felvitele képernyő részletes adatlapján rögzíthetjük. Az esemény alap adatain (megnevezés, időpont, kategória, felelős, kapcsolódó cég) felül itt rendelhetjük az eseményt kampányhoz, projekthez vagy kereskedelmi szálhoz, ezzel támogatva a későbbi lekérdezéseket.

Események előzménye és eredménye

Eseményeink rögzítésekor lehetőségünk van annak előzményét és eredményét is megadni. Ezen adatok a későbbiekben fontos szerepet töltenek be, amikor egy-egy partnerünk kapcsán részletes ügyféltörténetet szeretnénk megjeleníteni.

Esemény résztvevők

Eseményeinkhez könnyedén rögzíthetjük annak résztvevőit, legyenek azok saját alkalmazottaink vagy külső kapcsolattartók. Amennyiben a rögzített résztvevő egyben felhasználó is, úgy az esemény automatikusan bekerül az ő naptárába is. A résztvevők az esemény létrejöttéről, vagy módosításáról e-mail formájában kapnak értesítést.

Események termékekhez rendelése

Amennyiben előzetesen rögzítettük rendszerünkbe a cégünk által forgalmazott termékeket, illetve nyújtott szolgáltatásokat, úgy az esemény adatlapon azt is tudjuk jelölni, hogy mely termék vagy szolgáltatás kapcsolódott az adott eseményhez.

Ismétlődő események

Adott időközönként ismétlődő eseményeinket egyszeri adatfelvitellel is tudjuk rögzíteni. Így vihetjük fel például heti rendszerességgel rendezett megbeszéléseinket, vagy egyéb eseményeinket.

Privát események

A többi felhasználó számára nem nyilvános eseményeinket úgynevezett privát eseményként rögzíthetjük. A privát esemény bár – helyfoglalási céllal - megjelenik a naptárban, annak adatait más felhasználók nem tekinthetik meg.

Események listázása

A rendszerbe rögzített eseményeket azok minden adata alapján az Eseménylista képernyőn tudjuk visszakeresni és igény esetén xlsx formátumban a rendszerből exportálni. Kereséseinket a mentett keresés funkció könnyíti meg.

Cégtörténet kezelés

A cégtörténet segítségével a kereskedő jogosultság birtokában tájékozódhat arról, hogy a kiválasztott céggel ki mikor milyen kommunikációt folytatott az elmúlt időszakban, és ezek alapján hatékonyan fel tud készülni a következő tárgyalásra.

Személytörténet kezelés

A személytörténet egy adott személyhez kötődő eseményeket listázza ki, függetlenül attól, hogy az a személy jelenleg melyik cégnél dolgozik, vagy melyik céget képviseli. Ennek megfelelően egy-egy személy történetében szereplő eseményekhez több cég és üzleti lehetőség is kötődhet.

Lead történet kezelés

Az eseményeket cégeken és személyeken kívül úgynevezett kereskedelmi lehetőségekhez (opportunity vagy lead) is rendelhetjük. Ezek után bármikor komplett történet áll rendelkezésünkre arról, hogy egy-egy értékesítési lehetőséghez kötődően milyen ügyfél-kommunikáció folyt.

Dashboard

A TriCrm Dashboard a bejelentkezett felhasználó kezdőképernyője, ahol nyomon követheti aktuális eseményeit, a legfontosabb kereskedelmi szálakat és gyors tájékoztatást kaphat nyújtott teljesítményéről az előirányzott tervek függvényében.

Kapcsolattartási riport

A kontaktus monitor folyamatosan mutatja, hogy az adott üzletkötőhöz tartozó cégekkel milyen régen nem történt kapcsolatfelvétel. Így az üzletkötő folyamatosan tájékozódhat arról, melyik ügyfelét kell felhívnia, vagy más eseményt beszerveznie a kapcsolat kívánt szintű fenntartása érdekében.

Riportok és monitoring

A kereskedelmi osztály hatékony irányításához nélkülözhetetlen, hogy az üzletkötőkkel szemben különböző elvárásokat támasszunk és ellenőrizzük azok megvalósulási arányát. A TriCrm rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy meghatározzuk, hogy az egyes kereskedőknek hány eseményt kell lebonyolítaniuk adott időszakon belül, illetve milyen értéket kell elérni a kiválasztott eredménytípusból (például realizált szerződés állomány bruttó értéke).

Terv-tény adatok

Az üzletkötők havi tervezett és tényleges eseményeit havi lebontásban tudjuk nyomon követni. Ez a kereskedők munkáját teszi átláthatóbbá, valamint egyértelművé válnak a kereskedők üzleti céljai.

Ügyfélcsoport képzés

Potenciális és meglévő ügyfeleinkből különböző ügyfélcsoportokat képezhetünk, amelyek kampányaink célcsoportjai lehetnek.

Kereskedelmi lehetőségek előrejelzése

Olyan cégeknél, ahol projekt jellegű értékesítés történik, minden értékesítési lehetőséghez külön kartont rendelhetünk, és ezen keresztül követhetjük a lehetőség alakulását. Lehetőség van az ajánlatadáskor előrejelzett ár, és az aktuális várható ár egy normál, illetve egy pesszimista előrejelzésére.

Amennyiben az egy kereskedelmi szálunkhoz tartozó eseményeknél az eseményekhez kapcsolódó költségeket is rögzítjük, úgy nyomon követhetővé válik az ügyfél költés is; a ráfordított összegeket pedig összevethetjük a kereskedelmi szálból származó bevételünkkel.

Esemény láthatósága jogosultság alapján

A TriAdmin termékkomponens által nyújtott jogosultsági szolgáltatásokon túlmenően ebben a termékben az egyes üzletkötők kizárólag a saját eseményeik történetét és adatait tekinthetik meg. Az igazgatók, illetve osztályvezetők a saját eseményeik mellett az osztályukhoz tartozó kollégák eseményeit láthatják.

Partnerkezelés, partner integráció

A TriCrm termék partnerkezelő moduljának segítségével egységesen tudjuk menedzselni partner cégeinket és a hozzájuk kapcsolódó személyeket.

Amennyiben már rendelkezik meglévő partnertörzzsel (pl. SAP rendszerben), vagy bővíteni szeretné a TriCrm-be előzőleg felvitt cégek, ill. személyek listáját úgy a partnerimport segítségével megteheti azt. Az importáláshoz mintafájlokat is felkínál a rendszer, melyek segítenek ellenőrizni, hogy az importálni kívánt állományok megfelelnek-e a rendszer által támasztott formai elvárásoknak. A TriCrm az importálást megelőzően és azt követően is lehetőséget biztosít az adatok ellenőrzésére, igény esetén az import utólagos visszavonására.

Az egyszeri import mellett a folyamatos integráció is támogatott. A forrásrendszerből érkező partner adatokat a rendszer xls és csv formátumban is képes fogadni.

Egyedi mezők a TriCrm rendszerben

A TriCrm rendszerbe beépített, különböző entitásokhoz és azok típusaihoz köthető egyedi mezők egyedülálló lehetőséget biztosítanak ügyfeleink és partnereink számára, hogy az alaprendszer mezőit tetszőleges számú és típusú egyedi mezőkkel egészíthessék ki, fejlesztés nélkül.

Entitások, melyekhez egyedi mezőket vihetünk fel:

  • Esemény
  • Kampány
  • Kereskedelmi szál
  • Projekt
  • Cég
  • Személy

A mezők esetében megadható paraméterek:

  • Mező neve
  • Mező típusa
  • Információs szöveg
  • Mező alapértelmezett értéke
  • Mező súlya
  • Mező megjelenésének helye

Az egyedi mezők esetében lehetőségünk van a mezőt kötelezően kitöltendővé tenni. Ebben az esetben az adatlapot csak akkor fogjuk tudni elmenteni, ha az adott egyedi mező már ki van töltve.

A mezők típusai lehetnek:

  • Szöveg
  • Szöveges mező
  • Egész szám
  • Dátum
  • Igen/Nem
  • Lista

Az egyedi mezőkre ugyanúgy tudunk keresni, mint az alapmezőkre; az egyedi mező értékek az exportban is megjelennek az alapmezők mellett.

Technológiai előnyök

Alkalmazásaink többféle módon képesek kommunikálni külső rendszerekkel: szabványos web service interfészen keresztül, XML/JSON alapú HTTP/HTTPS kéréseken keresztül, XLS/CSV adatfájlok importján/exportján keresztül, iktató/betöltő csatornák révén A rendszerek valamennyi funkciója hozzáférhető XML/JSON alapú HTTP/HTTPS kérések segítségével, ezt tipikusan a felhasználói kliensekkel történő kommunikációjára használja a rendszer. Az adatkommunikáció biztonságos csatornákon történő megvalósítása natívan támogatott.
Rendszereink tervezése és kialakítása során minden esetben törekszünk a felhasználói felület lehető legergonomikusabb kialakítására, a képernyők és funkciók felhasználói munkafolyamatokhoz való illesztésére.
Megoldásaink beépített testreszabási funkcióinak köszönhetően a bevezetést követően számos paraméterezési, módosítási lehetőség áll a rendszer üzemeltetői, adminisztrátorai rendelkezésére. Ezek egyike sem igényli szállítói erőforrás bevonását, illetve fejlesztői tudást.
Alkalmazásaink multi-platform rendszerek, melyeket Windows, Linux és Macintosh környezetben egyaránt alkalmazhatunk. A rendszerek szerverkörnyezetbe történő telepítést követően intraneten, vagy interneten keresztül érhetők el. A megoldás használatához a felhasználóknak mindössze egy böngészőre van szükségük.

Iratkezelő megoldást keres?

Ismerje meg TriDoc enterprise megoldásunkat.