Viszonteladott termékek

Technológiai és alkalmazásgyártó partnereink (Oracle, IBM, Bitrixsoft, Windward Studios)  termékei révén az általunk kínált termékpaletta alkalmas az egy vállalat működéséhez kapcsolódó munkafolyamatok teljeskörű lefedésére.

Header_woman1

Oracle Siebel CrmOracle Siebel Crm

Az Oracle Siebel CRM területen a világ egyik legátfogóbb megoldását nyújtja elsősorban olyan nagy méretű vállalatok számára, ahol a kereskedelmi és/vagy marketing tevékenység az üzleti működés szempontjából meghatározó szereppel bír. Saját, egyedi fejlesztésű ügyfélkapcsolat menedzsment megoldásaink mellett kompetenciánk részét képezi a Siebel termékcsalád alkalmazásaihoz kapcsolódó tanácsadási, termékbevezetési és támogatási tevékenységek nyújtása.

Legfőbb referenciánk ezen a területen a Credigen Bank Zrt.-nél 2009-ben történt Siebel bevezetés, ahol a fő hangsúly a marketing kampányok teljeskörű támogatásán és az elemző funkciókon volt. A rendszert továbbá integráltuk a bank Call Center megoldásávál, ezáltal  a marketing kampányok végrehajtását is megtámogatva.

Siebel Sales

A csatornák átláthatósága, az értékesítési hatékonyság és az adózott (bottom-line) eredmény növelése érdekében a Siebel Sales lehetővé teszi az információk szervezeten belüli hatékony megosztását. Az Siebel Sales megoldás teljes mértékben integrálható más Siebel termékekkel - így akár az on-demand CRM megoldással - ezáltal egy rugalmas alkalmazás portfóliót nyújtva az állandóan változó és növekvő vállalatok számára.

Főbb funckiók:

Ügyfél (account) menedzsment - teljeskörű, 360º-os rálátást biztosít a vállalat ügyfeleire, beleértve a szolgáltatás történetet, megrendelés kezelést, ügyfélhez kapcsolódó interakciókat és az ügyfélprofilt

Lehetőség (opportunity) menedzsment - amelybe beletartozik a kereskedelmi szálak, területek, lehetőségek és kapcsolatok kezelése valamint minden az ügyfélhez kapcsolódó esemény menedzsmentje

Kereskedelmi módszertanok - bevált kereskedelmi gyakorlatok egységesítése, sztenderdizálása a teljes értékesítési ciklust átfogó konzisztens kereskedelmi teljesítményt és az értékesítési coaching tevékenységet elősegítendő

Kereskedelmi előrejelzések – valós idejű betekintéssel az értékesítési és alkalmazotti teljesítményekre vonatkozóan

Megrendelés kezelés – árlisták, ajánlatok és termék csomagok generálása

Terület menedzsment – kereskedelmi szálak csatornázása

Microsoft alkalmazásokkal való integráció -  a Siebel Server Sync for Microsoft Exchange Server lehetővé teszi az alkalmazottak számára az ügyfelekhez kapcsolódó információ egységes központi kezelését

További információkért látogasson el az Oracle hivatalos weboldalára >>

 

Oracle Sales Analytics

Mindent felülmúló növekedés kereskedelmi munkatársai hatékonyságában

Az Oracle Sales Analytics megoldás több száz kulcsfontosságú teljesítménymutatót (KPI) és több mint 130 riportot tartalmaz, melyeket 5 testre szabható dashboard felületen jeleníthetünk meg. Ezek az analitikus megoldások jelentős mértékben növelik a kereskedelmi munkatársak hatékonyságát, azáltal, hogy valós idejű betekintést tesznek lehetővé minden egyes ügyfélkapcsolati ponton az adott felhasználó számára releváns kereskedelmi lehetőségekre vonatkozóan. A pontosabb előrejelzések, valamint a potenciális problémák és lehetőségek gyorsabb felismerése révén az Oracle Sales Analytics felgyorsítja az üzletkötéseket és azáltal növeli az árbevételt.

Előnyök:

  • A csatornában rejlő lehetőségek elemzése, a kereskedelmi célok eléréséhez szükséges akciók meghatározása

  • A legjövedelmezőbb termékek és vevő szegmensek azonosítása

  • A legjelentősebb versenytársak és a velük szembeni nyerési lehetőségek azonosítása

  • Up-sell és cross-sell lehetőségek felismerése már meglévő ügyfelek esetében

További információkért látogasson el az Oracle hivatalos weboldalára >>

 

Siebel Enterprise Marketing Suite

Az Oracle Siebel Enterprise Marketing Suite egy átfogó, zártláncú megoldás, melynek bevezetésével a B2B és B2B vállalatok üzleti szektortól függetlenül megalapozhatják marketing tevékenységeik sikerét. A fogyasztói és szervezeti piac forgalmazóinak igényei alapján testreszabott Siebel Enterprise Marketing Suite alaposabb rálátást biztosít a marketing osztály minden tagja számára.

  • Teljeskörű Best-in-Class megoldás

  • Problémamentes integráció a végrehajtó csatornákkal

Az Oracle Siebel Enterprise Marketing Suite az alábbi területeken nyújt megoldásokat:

  • Siebel eMail Marketing

  • Oracle Marketing Analytics

  • Siebel Web Marketing

  • Siebel Events Management 

  • Siebel Loyalty Management 

  • Siebel Campaign/Dialogue Management 

  • Siebel Marketing Resource Management

További információkért látogasson el az Oracle hivatalos weboldalára >>