Ugrás a tartalomra

Rólunk

Trilobita - Bemutatkozó

Töltse le rövid cégismertető bemutatónkat.

Letöltés

For corporate information in English please click here.

Kiemelt referenciák

  • Az OTP Bank iktató, dokumentumkezelő rendszerének bevezetését 2016 nyarán kezdtük meg. Az IT Fejlesztési Igazgatóság alapiktatási folyamatának, valamint a market sounding folyamatoknak éles üzemi indulása 2017 elején történt meg.

    OTP Bank Nyrt. Iktató- és dokumentumkezelő rendszer
  • Az UniCredit Bank jutalékos rendszerben történő szolgáltatás értékesítésének elszámolás támogatására rendelte meg tőlünk jutalékszámítási megoldását, amelyet egy hat hónapos bevezetési és testreszabási fázis után 2007. júliusától folyamatosan üzemeltet. 

    UniCredit Bank Zrt. Jutalék menedzsment megoldás
  • A projekt során a Richter Gedeon Nyrt. korábbi iratkezelő megoldásának leváltását, az iratok migrálását végeztük el az Informatikai Főosztály részére. Jelenleg a rendszer szervezeten belüli roll-outja tervezési fázisban van.

    Richter Gedeon Nyrt. Iratkezelő megoldás
  • A Linamar Hungary Zt.- nél a 2011-2012-es év fordulóján került bevezetésre TriDoc standard rendszerünk, melyet ügyfelünk elsősorban megrendelések, beszerzési engedélyek, számlák, HR dokumentumok és metrológiai jegyzőkönyvek iktatására, elektronikus kezelésére használ.

    Linamar Hungary Zrt. Dokumentumkezelő megoldás
  • A LAPKER Csoport 2014-2015 fordulóján öt cégére párhuzamosan vezette be a TriDoc megoldást. A rendszer bevezetésének főbb, hosszú távú céljai az iratok manuális kezelésének megszüntetése, a papír alapon történő engedélyezési folyamatok szoftverrel történő kiváltása, valamint a szerződések digitálistárolása voltak.

    Magyar Lapterjesztő Zrt. Irat- és ügykezelő megoldás
  • A Paks II. projekt kapcsolódó iratainak tárolására az MVMI Informatikai közreműködésével került bevezetésre a TriDoc enterprise rendszer. A rendszer legfőbb feladata az iratok tárolása és megfelelő jogosultság alapú elérhetőségének biztosítása, valamint a projekt alapú jóváhagyási folyamatok támogatása.

    Paks II. Zrt. Iktató- és iratkezelő megoldás

About us

Trilobita Informatikai Zrt.

A Trilobita Zrt. 1997-es alapítása óta a magyarországi közép- és nagyvállalatok meghatározó megoldás szállítójaként működik. Munkánk során a kezdetektől vezérelvként követtük a hatékonyság, precizitás és minőség-orientáltság hármast. Működésünk meghatározó alapelemeként tekintünk az általunk választott technológiák és alkalmazott módszertanok integrált összességére.

Saját projekt módszertanunk a biztosíték arra, hogy az általunk vezetett projektekben minden egyes lépés - a kezdeti igény meghatározástól a projekt lezárásáig - tervezett és dokumentált.

Kiemelt kompetenciáink közé tartoznak a nagyvállalati iratkezeléshez kapcsolódó mindent lefedő dokumentum menedzsment (EDMS) megoldások, a folyamat és projekt menedzsment megoldások és jutalék menedzsment alkalmazások.

Projektjeink során több száz alkalmazás mozaikunkra támaszkodva olyan egyedi nagyvállalati rendszereket alakítunk ki, melyek alkalmasak az adott vállalatnál felmerülő igények legteljesebb lefedésére, a projekt fókuszát képező munkafolyamatokhoz kapcsolódó feladatok információ technológiai oldalról történő lehető leghatékonyabb megtámogatására.

Több mint 20 éves működésünk alatt számos Magyarországon meghatározó nagyvállalatnál vezettünk be sikerrel rendszereket. Több ügyfelünk, köztük például a Lapcom Zrt., az UniCredit Bank Zrt., vagy a Magyar Lapterjesztő Zrt. a mai napig használják a már több éve egyedileg lefejlesztett, testreszabott rendszereinket.

Technológiánk és alkalmazott módszertanaink lehetővé teszik számunkra, hogy ügyfeleinket tevékenységi körre való tekintet nélkül szolgáljuk ki. Referenciáink ennek megfelelően számos üzleti területet lefednek. Szállítottunk dokumentum menedzsment megoldásokat Magyarország két vezető kereskedelmi televíziós csatornájának (RTL KlubTV2), iratkezelő rendszert az OTP Banknak és az MVM Csoport több tagjának, de fejlesztettünk jutalék kalkulációs alkalmazást is az UniCredit Bank Zrt. számára.

Ügyfeleink között tarthatjuk számon a Bank of China magyarországi leányvállalatát, az autóipari beszállító Linamar Hungary Zrt.-t, az Aquaworld Zrt.-t és a mezőgazdasági és környezetvédelmi beruházásokat megvalósító Aqua-General Kft.-t.

  • 1997

    Kezdeti évek

    A Trilobita Informatikai Kft. 1997-ben alakult kizárólag magyar tulajdonosi körrel. A média piacon elért szakmai és gazdasági sikerek vezettek cégünk dinamikus növekedéséhez. 2002-ben a Trilobita bejegyzett részvénytársasággá válását követően fokozatosan növeltük a szakmai munkaerőt és kezdtünk új technológiák alkalmazásába.
  • 2004

    Oracle Partner

    Oracle Application Server Partner of the Year, „Master Agreement for IT Services” szerződés a Procter & Gamble-el.
  • 2006

    SOA technológia

    2006-os évtől fejlesztéseinkben a SOA technológiás termékkomponenseknek köszönhetően lehetővé válik a későbbi egyszerűbb illesztés, a rugalmasabb továbbfejlesztés, valamint egy szabványosabb alkalmazásfejlesztés. A termékeinknél alkalmazott RIA technológia lehetővé teszi, hogy páratlanul gazdag és ergonomikus felhasználói felületeket használhassunk.
  • 2008

    MediaChannel video streaming

    Megjelennek cégünk mediachannel.hu videó és audió streaming szolgáltatásának továbbfejlesztett, harmadik generációs megoldáscsomagjai, melyekben helyet kapnak olyan a magyarországi on-line piacon még újszerű funkciók is mint például a lejátszókban megjelenő reklámok kampány szintű menedzsmentje.
  • 2009

    TriDoc standard

    2009-ben TriDoc standard dokumentum menedzsment termékünk nemzetközi piacon való megjelenésének első lépéseként megkezdtük a korábban elsősorban nagyvállalati rendszerként működő TriDoc rendszer kis- és középvállalatoknak szánt dobozos termékké fejlesztését.

    A későbbiekben TriDoc standard alapú dokumentumkezelő rendszert vezettünk be a Credit Agricole Bank és a Bank of China magyarországi központjaiban valamint a Linamar Hungary Zrt.-nél.

  • 2011

    Referencia projekt: MVMI Zrt.

    2011 év elején véget ér a 2010-es év egyik legmeghatározóbb projektje, melynek során az MVM Informatikánál került bevezetésre a TriDoc termék enterprise változata. A rendszert ügyfelünk azóta is folyamatosan használja.
  • 2012

    Referencia projekt: TriGránit Zrt.

    Sikerrel vezettünk be átfogó iratkezelési megoldást TriDoc enterprise termékünkre alapozva a TriGránit Zrt.-nél 2012-ben, ahol a bevezetett rendszer elsődleges feladata a beérkező számlák és megrendelések iktatás és jóváhagyatása, valamint a jóváhagyási folyamatok jól nyomon követhetőségének biztosítása.
  • 2014

    Pegazus Díj

    2014 novemberében cégünk a Pegazus Díj Feltörekvő kategóriájában 3. helyezést ért el. A Magyarország legdinamikusabban fejlődő kis- és középvállalkozásait díjazó elismerést a Trilobita Zrt. a 2011-2013 között tapasztalható kimagasló növekedése okán nyerte el.

    Ebben az évben iratkezelési megoldásokat vezettünk be Magyarország legnagyobb energiaszállító vállalatánál, valamint hazánk több mint 650 kiadó lapjait terjesztő lapterjesztő vállalatánál.

  • 2016

    Referencia projekt: OTP Bank Nyrt.

    2016-ban TriDoc enterprise iratkezelő megoldásunkat Magyarország legnagyobb hazai bankjánál vezettük be. A rendszer kiterjesztése jelenleg is folyamatban van.
  • 2017

    DocuBank.ch - Felhő alapú szolgáltatás

    2017 márciusában jelent meg DocuBank felhő alapú szolgáltatásunk, mellyel elsősorban nemzetközi ügyfelek számára szeretnénk biztonságos, online dokumentumkezelési szolgáltatást nyújtani.

Iratkezelő megoldást keres?

Ismerje meg TriDoc enterprise megoldásunkat.